ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ

ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ, BA, MA, Ph.D(cand.)

Ειδικό Διδακτικό Προσωπικό

Biography

Η Γεωργακοπούλου Ελένη είναι Υποψήφια Διδάκτορας και Ερευνήτρια στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Φιλοσοφική Σχολή, του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστήμιου Αθηνών και Υπότροφος του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ). Η διδακτορική της διατριβή «Σημειωτικά Συστήματα και Γνωστική Νοηματοδότηση του μαθητή- Η γνωστική εξέλιξη του μαθητή μέσω της χρήσης πολλαπλών σημειωτικών συστημάτων μάθησης» εστιάζει στους γνωστικούς μηχανισμούς οικοδόμησης της γνώσης από τους μαθητές, στη συγκρότηση γνωστικών πεδίων και στο ρόλο των πολλαπλών Σημειωτικών Συστημάτων στη μάθηση και συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση», στο πλαίσιο της Πράξης «Ενίσχυση του ανθρώπινου ερευνητικού δυναμικού μέσω της υλοποίησης διδακτορικής έρευνας» (MIS-5000432), που υλοποιεί το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ)». Είναι Αριστούχος Απόφοιτος του Τμήματος Φιλολογίας (Ειδίκευση Κλασικής Φιλολογίας) και  του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών: Θεωρία, Πράξη και Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου, Κατεύθυνση: Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός του Παιδαγωγικού Τμήματος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου  Αθηνών. Τα επιστημονικά και ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζουν στην γνωστική εξέλιξη των μαθητών, στη Σημειωτική Παιδαγωγική και στις Θεωρίες Μάθησης. Είναι μέλος ερευνητικών ομάδων σε πολλά εθνικά και ευρωπαϊκά ερευνητικά προγράμματα (Creations, Student Parliamentary Science, Learning Science through Theater, “Loop”: Scaffolding in Teachers Development: Mentoring and Mentors in Induction Programs. Funding body: European Union, Erasmus+, Children’s University, the Action “Skills Workshops” with the topic: New Developments in Learning Theories: From Inquiry to Creativity, Embodied Learning and Social-Emotional Learning PLATFORM 21+: TRAINING LABORATORIES etc.). Έχει παρουσιάσει επιστημονικά άρθρα σε διεθνή και ευρωπαϊκά συνέδρια και επιστημονικά περιοδικά με αντικείμενο τις Παιδαγωγικές Επιστήμες, τη Διδακτική και τις Εκπαιδευτικές Πρακτικές και είναι συγγραφέας επιμορφωτικού παιδαγωγικού υλικού σε επίσημες ερευνητικές προτάσεις.