Είναι απόφοιτος του Τμήματος Γεωλογίας και Γεωπεριβάλλοντος του ΕΚΠΑ και κάτοχος Μεταπτυχιακού τίτλου Σπουδών: Θεωρία, Πράξη και Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου, Κατεύθυνση: Ψηφιακές τεχνολογίες στην εκπαίδευση του τμήματος ΦΠΨ του ΕΚΠΑ. Είναι υποψήφιος Διδάκτωρ στο Παιδαγωγικό τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ με θέμα «Οριζόντια διεπιστημονική προσέγγιση στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών». Εργάζεται από το 2009 ως εκπαιδευτικός Β’ βάθμιας εκπαίδευσης ΠΕ04 και συμμετέχει ως ερευνητής σε Ευρωπαϊκά προγράμματα όπως το P4G «PLAY4GUIDANCE», Geoschools – Teaching Geoscience at Secondary Schools”, Οxford Debates for Youths in Science Education-ODYSSEY, «Παιδικό Πανεπιστήμιο» κ.α. Έχει συμμετάσχει σε σεμινάρια, επιμορφώσεις, θερινά σχολεία και συνέδρια με αντικείμενο τις Φυσικές Επιστήμες, Εκπαιδευτικές Πρακτικές και την ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση, ενώ έχει πραγματοποιήσει σχετικές δημοσιεύσεις και παρουσιάσεις. Παράλληλα ασχολείται ενεργά με προγραμματισμό Scratch 3, Python, κ.α και ρομποτική.